Dom i zdrowie

Sztuka montażu

Co zrobić, by maksymalnie ułatwić klientowi samodzielne składanie mebla? Jakich informacji nie może zabraknąć w opisach Twoich przedmiotów? Sprawdź, jak sprawić, by Twoje oferty wyróżniały się na tle innych sprzedających i by kupujący czuł się komfortowo od momentu wyboru aż do montażu zakupionego u Ciebie mebla.

Sztuka montażu

Czego nie może zabraknąć w informacjach dotyczących montażu?

Przede wszystkim w opisie nie może zabraknąć informacji o tym, że produkt zostanie wysłany do kupującego w kilku paczkach – podaj ich ilość, wymiary oraz wagę. Konieczne jest czytelne umieszczenie informacji, że produkt wymaga samodzielnego złożenia. Dodaj, że wszystkie niezbędne do montażu części (śrubki, zawiasy itp.) kupujący znajdzie w paczkach. To ważne, by kupujący wiedział, że nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów z tytułu brakujących detali. Możesz jedynie zamieścić wskazówki dla osoby montującej mebel co do typu potrzebnych do złożenia narzędzi. Pomoże mu to odpowiednio przygotować się do montażu.

Co ważne, nie wystarczy umieścić informacji, że produkt jest łatwy do złożenia, czy też że samo składanie mebla jest intuicyjne. To zdecydowanie za mało. Dużo lepsze wrażenie zrobi umieszczenie notatki, że wewnątrz każdej z paczek kupujący znajdzie szczegółową instrukcję montażu wszystkich części.

Co może wyróżnić cię na tle konkurencji?

Dla kupującego zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem, które jednocześnie wyróżni Twoją ofertę na tle innych, jest dołączenie do opisu oferty szczegółowej instrukcji montażu sprzedawanego mebla (najlepiej w formacie PDF). Kupujący uniknie w ten sposób niespodzianek i będzie mógł odpowiednio przygotować się do składania mebla. Ponadto, jeśli oferujesz transport na ograniczonym obszarze, zaproponuj usługę montażu mebli w korzystnej cenie. Dla wielu osób będzie to bardzo duże ułatwienie. Ty dzięki dodatkowej usłudze zdobędziesz klienta, a on uniknie problemu z montażem.

Pamiętaj, że im bardziej kompleksowa będzie Twoja oferta, tym większe prawdopodobieństwo, że właśnie z niej skorzysta kupujący. Oferowanie dodatkowych usług pozwoli Ci także wyróżnić się pozytywnie na tle konkurencji. Jak widać, nawet w tak pozornie mało atrakcyjnym aspekcie transakcji, jak montaż mebli po zakupie, możesz zatroszczyć się o komfort Twojego klienta, co sprawi, że po kolejny zakup wróci właśnie do Ciebie.