Polaków portret modowy

Raport "Polska Strojna 2016" to pozycja, z którą powinien zapoznać się każdy, kto chce aktywnie działać na rynku mody w Polsce, a szczególnie – jeśli chce używać narzędzi e-commerce do polepszania wyników sprzedaży. Tak jak i rok temu szczegółowo zapytaliśmy Polaków, jaki jest ich stosunek do mody, czy się nią interesują i w jaki sposób się to przejawia. Ta wiedza jest ciekawa pod każdym względem. Szczególnie mogą skorzystać z niej przedstawiciele marek modowych, którzy coraz częściej traktują Allegro jako istotny kanał sprzedaży w swojej strategii działania na rynku e-commerce. Zaglądamy do szaf i portfeli Polaków i dzielimy się wiedzą o tym, jaki jest nasz polski „modowy stan posiadania” oraz struktura wydatków modowych. Śledzimy ścieżki zakupowe kupujących odzież, obuwie i dodatki. Wiemy, co oznacza dla Polaków dobry styl i jak oceniamy się pod tym względem. Znajdziecie tu Państwo również ciekawe profile i preferencje klientów modowych. Specjalny rozdział poświęciliśmy klientom Allegro, którzy - zgodnie z naszą wiedzą - zwykle różnią się od całej populacji. Zaskakuje, jak bardzo inna jest to grupa: dynamiczna, zdecydowana i świadoma. Cieszy nas to bardzo, bo lubimy służyć wymagającym klientom.

Jako największa w Polsce platforma handlowa i jednocześnie najpopularniejsze miejsce do zakupów modowych w sieci, czujemy odpowiedzialność za rozwój rynku. Dlatego dzielimy się z Państwem cenną wiedzą o modzie w Polsce i wierzymy, że wspólnie będziemy mogli budować lepsze oferty dla coraz bardziej wymagających klientów.

Zapraszamy do lektury!

Przeczytaj raport modowy